.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه از استان مازندران

برگزاري طرح قرآني 1443 در كلاردشت، برگزاري دومين جلسه شوراي اقامه نماز شهرستان تنكابن و ... از مهم‌ترين اخبار كوتاه استان مازندران است.

به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس ، طرح قرآني 1443 در كلاردشت با همكاري پنج مربي و با حضور 75 شركت‌كننده در حال برگزاري است.

سيد عيسي غلامي مسئول كانون قرآن اداره تبليغات اسلامي كلاردشت در مورد برگزاري طرح قرآني 1443 گفت: اين طرح براي آشنايي مخاطبان در دو رده سني بالا و پايين 15 سال در راستاي طرح نهضت قرآن آموزي با روخواني و روانخواني سوره اسراء ‌از نيمه نخست تير ماه 88 آغاز شده و در نيمه دوم مردادماه 88 به پايان مي‌رسد.
وي تصريح كرد: افرادي كه در ارزشيابي پاياني حد نصاب نمره را كسب كنند در قرعه‌كشي سراسري شركت داده مي‌شوند كه در صورت موفقيت، جوايز نفيسي به آنها اهدا‌ مي‌شود.

* تشكيل دومين جلسه شوراي اقامه نماز در تنكابن
محمد مهدي مشهدي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان تنكابن در اين زمينه گفت: دومين جلسه شوراي اقامه نماز شهرستان تنكابن به رياست امام جمعه شهر تنكابن حجت الاسلام و المسلمين محمد قدوسي و با حضور فرماندار تنكابن و جمعي از مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي راس ساعت 11 صبح شنبه 27 تير ماه 87 در محل كتابخانه عمومي شماره دو تنكابن و به ميزباني اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان تنكابن برگزار مي‌شود.
وي هدف از برگزاري اين جلسات را سياست‌گذاري و برپايي اقامه نماز در دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان به تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري عنوان كرد.

* برگزاري جلسه ترويج در منابع طبيعي نوشهر
جلسه منطقه يك ترويج كشور درباره پيگيري و بررسي معضلات و مشكلات آموزش و ترويج منابع طبيعي در سالن جلسات اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان مازندران ـ نوشهر برگزار شد.
اين جلسه با حضور علي كيان معاونت حفاظت و امور اراضي اداره كل نوشهر، صادقي معاونت دفتر ترويج سازمان و روساي ادارات آموزش و ترويج اداره‌هاي كل منطقه يك كشور برگزار شد.
كيان در اين جلسه گفت: فرهنگ منابع طبيعي بايد در خانه و خانواده ايراني نفوذ كند.
وي تصريح كرد: ارتقاي فرهنگ عمومي و آموزش و ترويج منابع طبيعي نقش موثري در حفاظت از جنگل‌ها و مراتع دارد.
كيان افزود: مي‌توان با استفاده از همياران طبيعت در خانواده‌ها و آموزش از سطوح پايين كاري كرد كه در آينده ونسل‌هاي بعد كسي با منابع طبيعي بيگانه نباشد.
وي افزود: با تبديل فرهنگ منابع طبيعي به فرهنگ عمومي مي‌توانيم از زحمات همكاران براي حفظ منابع طبيعي كاسته و در آينده با سپردن امور به دست مردم از بار مسئوليت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري بكاهيم.

* برگزاري جلسه ترويج در منابع طبيعي نوشهر
جلسه منطقه يك ترويج كشور در رابطه با پيگيري و بررسي معضلات و مشكلات آموزش و ترويج منابع طبيعي در سالن جلسات اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان مازندران ـ نوشهر برگزار شد.
اين جلسه با حضور علي كيان معاونت حفاظت و امور اراضي اداره كل نوشهر، صادقي معاونت دفتر ترويج سازمان و روساي اداره‌هاي آموزش و ترويج ادارات كل منطقه يك كشور برگزار شد.
كيان دراين جلسه گفت: فرهنگ منابع طبيعي بايد در خانه و خانواده ايراني نفوذ كند.
وي تصريح كرد: ارتقاي فرهنگ عمومي و آموزش و ترويج منابع طبيعي نقش موثري در حفاظت از جنگل‌ها و مراتع دارد.
كيان افزود: مي‌توان با استفاده از همياران طبيعت در خانواده‌ها و آموزش از سطوح پايين كاري كرد كه در آينده و نسل‌هاي بعد كسي با منابع طبيعي بيگانه نباشد.
وي افزود: با تبديل فرهنگ منابع طبيعي به فرهنگ عمومي مي‌توانيم از زحمات همكاران براي حفظ منابع طبيعي كاسته و در آينده با سپردن امور به دست مردم از بار مسئوليت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري بكاهيم.

* بازديد رئيس تبليغات اسلامي چالوس از طرح اوقات فراغت
‌رئيس اداره تبليغات اسلامي چالوس از كلاس‌هاي هسته‌هاي فرهنگي جوان طرح اوقات فراغت 88 ديدن كرد.
اين ديدار با همراهي دبير طرح اوقات فراغت و بازرس دفتر تبليغات اسلامي قم انجام پذيرفت و طي آن از چند دانش آموز برتر حاضر در اين كلاس‌ها تقدير به عمل آمد.
رضا مهرعليزاده كارشناس امور فرهنگي و تبليغ چالوس در توضيحاتي پيرامون اين بازديد گفت: از هسته‌هاي فرهنگي جوان پايگاه‌هاي حضرت زينب (س) و بنت‌النبي بازديد به عمل آمد و از چگونگي برگزاري كلاس‌ها و مباحث مطرح شده در اين طرح از سوي روحانيان و مربيان سوالاتي از دانش آموزان و رابطان فرهنگي اين پايگاه‌ها پرسيده شد.
در اين ديدارها عنوان‌هاي مطرح شده، فرم‌هاي ثبت نام، جدول فعاليت‌هاي انجام شده، فرم‌هاي نظرسنجي و برخي موارد ديگر مورد سوال قرار گرفت و نظرات و پيشنهادات دانش‌آموزان درباره برگزاري اينگونه كلاس‌ها شنيده شد.
در حاشيه بازديد از كلاس‌هاي هسته‌هاي فرهنگي جوان از دو پايگاه بوستان معرفت مستقر در روستاي تجن كلا نيز بازديد به عمل آمد و از نكات قابل ذكر در خصوص كلاس‌هاي بوستان معرفت مي‌توان به ايجاد فضاي نشاط آور از سوي روحانيان طرح، طرح مباحث قرآني و ديني به صورت دكلمه و سرود، انجام فعاليت‌هاي ورزشي و گروهي و نيز استقبال زياد والدين و حضور در جمع دانش‌آموزان ‌حين برگزاري كلاس‌ها اشاره كرد.‌
اداره تبليغات اسلامي چالوس در سال جاري هشت پايگاه هسته‌هاي فرهنگي جوان و سه پايگاه بوستان معرفت را زير پوشش فعاليت‌هاي فرهنگي و قرآني خويش در طول تابستان قرار داده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.